Thursday, March 29, 2012

Stronger :P

Hello hello , oh yeah saya baru balik semalam , hihi . Cuti kali ini sampai hari Isnin , woot ! Ohkay saya cuti sebab maktab saya jadi tuan rumah Konvesyen PUM MRSM Se-Malaysia , haaaa tudia :D . Apakah itu ? Well dia macam pasal PUM laa , apa PUM pulak -.-? Well tuh pulak Persatuan Usahawan Muda . So diorang yang wakil tuh akan buat jualan , kononnya dah ada syarikat semua tuh . Semua orang dijemput untuk hadir, kunjungan anda amatlah dihargai :) . Hihi . So imagine , 45 buah MRSM dekat maktab saya tuhh , perghh banyak kan ? So kami kena la balik , hihi . Oh well , kenapa saya tak jadi photographer untuk event yang besar ni ? Well saya nak balik sebab birthday saya nak dekat dah :P . So nak celebrate awal sikit dengan family sebab time my birthday tuh , saya ada dekat maktab dah :/ . Hmmm , harituh la kan , hari Rabu baru baru ni kitaorang nyanyi lagu It Girl - Jason Derulo , best jugak laaa . Part oh oh oh oh tuh semua orang nyanyi kuat , hikhok >.< . Tapi Rabu lepas kitaorang nyanyi Stronger - Kelly Clarkson :D . Haha , sangat la lawak sebab lagu tuh kan kena pandai tarik , kami semua tak pandai so bunyi pun pelik :P . Haha . Pasal jadi mandom tuh kan ? Oh well , tak boleh nak jadi -.- Sebab memang diri saya hyperactive la kenn . Tapi dalam pelajaran tuh , agak laa dah pulun belajar ;D . Kena rajin aaa nak bangga kan parents , family and pihak MARA :P , hikhok >_< . Kayy , that's all , byee ! 


No comments:

Post a Comment