Friday, March 16, 2012

Dunia baru :D

Hello hello peeps :D . Morning , hihi ^_^ . Ohkayyy , start hari sabtu , esok la ken -.- , saya akan jadi seorang pelajar MRSM Pendang yang mandom . Saya akan jadi mandom dekat maktab jaaa . Dekat rumah takkk , so kawan kawan dekat rumah jangan risau , hikhok >_< . Dekat rumah saya akan jadi Nisa Batrisyia yang gegeh nuhhh kayyy :D ? Hihi . Tapi dekat maktab , ohhh well , akan jadi mandom ohhh . Hanya tak mandom time kena snap snap gambar , hihi . Takan nak mandom kott time snap snap gambar , mesti tak bestt . Hihi . Tapi time sekolah , prep , riadah ( eleh macam la saya nak riadah ken :P ) , saya akan jadi mandom . Sebab apa ? Sebab saya taknak amek tau pasal dunia maktab , hihi . Gossip pun saya akan kurangkan . Oh ya , lifestyle saya dekat sana pun saya kena ubah . Oh well , nak jadi doctor kena laaa rajin kenn . So saya akan bangun awal , mandi awal , study awal  , clear block awal , dan menunaikan semua benda yang wajib :) . See , macam nerdy kenn ? Tapi lifestyle nii laa yang semua kawan kawan saya yang pandai tahap gaban tuh lalui . So nak jadi macam diorang juga laaa :D . Lagipun , mama memang dari saya kecil pun nak saya jadi doctor . Cita-cita saya tak pernah berubah , dah saya harap suatu hari saya dapat mencapai cita-cita saya (: . So ini la akan saya lakukan demi family , guru-guru dan masyarakat sekeliling ;P . Biar laa orang maktab nak kutuk saya , saya tak kesah . Memang saya patut dibenci pun , terima kasih . Hampa bukan kesah pasal aku kan , semua berlumba-lumba demi diri sendiri ken . Tolong kawan pun kalau boleh , kalau tak boleh memang tinggal macamtuh jaa . Manusia memang macamtuh :P . Kepada seniors , saya minta maaf kalau saya kurang ajar dimana memang saya kurang ajar pun . Tapi dekat certain seniors jaaa , sebab tak semua seniors saya kenal >.< . Juniors pulak , sorry nahh . Kak nisa terpaksa jadi mandom . Tapi kalau nak tegur tuh takpalaa . Batch saya pula , jom kita bangkitkan nama maktab ;D ! Ohkayyy , saya taktau nak kata apa dah . Bye and assalamualaikum :) 




Ulalala , gegehnyaaaa :D

No comments:

Post a Comment