Thursday, March 15, 2012

Lambda :D

What's with Lambda ? Lambda is my homeroom's name :D . Haha , apahal saya speaking ni 0.o ? Okayyy , nama homeroom saya Lambda . Cikgu dia , Puan Rosmah :) . Cikgu BM saya dan juga sidang redaksi maktab :) . Hihi . Oh ya , saya akan menjadi salah seorang ahli sidang redaksi maktab saya , yay ! . Sidang redaksi tuh salah satu badan kepimpinan pelajar , bahagian gambar majalah semua tuh la . Well , saya bahagian photographer laaa :D . Dalam homeroom saya ini kannn , saya laaa Vice President diaaa :P . Hikhok >.< , pelik kan ? Entah macam mana diorang boleh pilih saya , saya pun taktau laaa , haha . Homeroom ini okayy laaa , ahli ahli dia okay jaaa :P . Oh yaaa homeroom saya dapat number 3 untuk perlawanan bola sepak berpakaian batik (P) , time minggu aktiviti harituhhh , hehe . Bangga bangga :D .  Harap homeroom ini dapat bekerjasama sentiasa kayyy . Byeee !


Ini time UNGA , homeroom kami dapat negeri Pulau Pinang :D

No comments:

Post a Comment