Friday, February 17, 2012

I can't be strong :'(

Tetiba saya rasa diri saya ini macam nothing . Macam tak penting dekat sesiapa :/ . Hmm . Semua orang yang saya kenal dah macam tak kenal saya . Saya tegur , diorang marah , tengking balik dekat saya . Junior or senior , sama jaaa . Hmm . Semua benda saya buat , semua salah . Junior zaman sekarang memang naik kepala , pijak pijak , kurang ajar , semua laa . Siap buli saya lagi :/ . Entah apa-apa ja . Cuti ini , just ada kaklong , Hakim and bibik . Mama and Papa pergi oversea , abang dekat maktab , dia tak cuti . So bored can die aa wehh . Nak makan jaa , kena masak sendiri , sebaik la pandai masak :P . Hihi . Ermmmm . Ada someone tuh kan , dia dah lain sangat :'( . Sedih aa , nak dia yang dulu . Dia selalu bangkang apa saya cakap , pangkah saya , jeling , marah and semua negative dekat saya . Tapi bila dia baik dengan saya , baik sangattt . Ermm , entah la . Taktau nak kata apa . Kay la , tada mood nak tulis dah . Nak makan jap . Bye

No comments:

Post a Comment