Saturday, February 4, 2012

Athirah Ahmad (:

Ohkay , siapa pulak ni ? Haha , well dia ni junior saya jugak . Dia cubemate Ainin , tahun ini dan tahun lepas jugak . Oh yaaa , cube diorang stay , tak tukar . Ceyyy , sehati sejiwa la kott :P . Kayyy , Athirah ni , kepala otak dia sama macam saya :P . Kami suka amek gambar , gilagila , melalak , menyanyi semua tuh aaaa . Athirah ni orang Alor Setar , kampung dia dekat SP , hihi :) . Saya panggil dia Dance Partner saya , well . Kami menari samasama , soooo kira partner aa kan :P . Dia ni gegeh gilooooooooo , sama aaa macam saya :P . Dekat maktab dia tak famous jikalau bukan kerana saya , ceyyy . Dia famous sebab selalu rapat dengan saya , tudiaaaaa . Dulu saya pernah pijak perut dia , oh god jahat kan ? Takmau cerita aaa :P . Well , macam biasa , banyak gaduh tapi still okay (: . Suara dia ni agak aa sedap , agak jaa nahh , bukan memang -.- . Dia single kott , tak silap aaaa . Tapi mudah sangat jatuh cinta -.- Saya aaaa tukang advise dia macam macam , hoho . Dia kata dia mandom sukan , tapi macam haremmm . Harituh rentas desa dia dapat number 6 untuk Lower Form , mandom  kah itu ? Haih .  Well taktau nak kata apa dahhh , kbyeee all ! FB ---> Athirah Gegeh -.-

See . agak gegeh kan ?


No comments:

Post a Comment