Monday, February 6, 2012

Gedik or gegeh ?

Saya selalu dengar statement ini . "Perempuan semua gedik" . Macam tuh laa kan . Well saya tak suka statement tuh . Tak semua perempuan gedik okay . Bukan nak bajet or so whatever , tapi saya tak gedik . Saya gegeh . Ingat tuh , saya gegeh . Okay laa kan , saya mengaku saya gegeh . Yang pasti saya tak gedik . Kenapa ? To me laa kan , gedik tuh macam ni . Perempuan tuh pergi dekat lelaki then buat buat suara manja . Bukan suara sebenar dia . Then suka perasan lelaki tengok dia -..- . Eewww , tolong laa . Saya sebagai perempuan pun geli dengar . Then yang jenis suka pergi dekat lelaki -.- . Saya pun selalu pergi , tapi tadak aaaa sampai buat buat manja semua tuh . Saya buat gangster ada aa , hoho . And and , bila orang kata saya gedik . Saya akan buat muka blur + terkejut . Tapi kekadang bila bad mood , senyum tapi dalam hati maki :P . Haha . Apa apa ja laa  . Yang pasti saya gemar orang kata saya gegeh kayyyy :D . Kbyeee !


See . Gegeh kan ? Hikhok .

No comments:

Post a Comment