Saturday, February 4, 2012

Ainin Sofea :)

Siapakah dia ? Hihi , dia adik angkat saya dekat maktab :) . Dia ni comel tauuuuu , hihi . Dia sekarang Form2 , oh yaa saya ambil dia jadi adik angkat tahun lepas time saya Form3 . Ohkayy , dia ni budak Negeri Sembilan and Selangor , maksud dia ada dua rumah aaa , paham ? Kayyy :) . Saya rapat dengan dia sejak Maulidur Rasul tahun lepas , wow :D . Ceyyy , nak dekat dengan Maulidur Rasul tahun ni la kannn , hewhew . Then since that day , rapat rapat , sebab kami satu floor kann , TFM aaaa kan :D . Then dia kena kes rasuk tuh aa kan , taktau kenapa :/ . Time tuh memang jaga dia gilagila aaaa , bahaya kan . Seriousss , time tuh tak rasa takut langsung dengan benda-benda tuhh , taktau kenapa :P . Setiap kali dia kena rasuk jaaa , mesti saya yang baca doa semua (: . And sebab dia kena rasuk aaa saya dapat hafal banyak surah :P . Hoho . Lastlast benda tuh semua dah stop . Sampai sekarang nothing happen aaa , alhamdulillah :') . Dia kuat jugak aaa , rentas desa dapat number 15 untuk Lower Form , kira hebat aaa tuh kan -.- So sekarang kami still kakak and adik angkat :) . Walaupun memang banyak kali gaduh , entah apa-apa ja :P . Oh yaa , kami suka belanja satu sama lain (: . Tapi sekarang susah nak jumpa dia , sebab dia stay Ground Floor Dang Anum (GFDA) and dia kan lower form , saya pulak Floor Hijau or Second Floor Dang Anum (SFDA) and saya kan dah upper form :/ . Takpaaa , cuti sekolah , rehat , riadah , surau and lepas prep malam boleh jumpa aaa , hoho . Okay aaa , taktau nak kata apa dah :P . Oh , kalau Ainin baca ni kan , nahhh tolong tau ni , 14643755 :D ! Kbyeee all ! FB ---> Ainin Busuk >_<


Ainin buat muka hudoh :P

Dia ni memang buas , haih -.-

No comments:

Post a Comment