Saturday, September 3, 2011

Openhouse Mini :)

Ouhkayyy , semalam 2nd September , aku saja ja buat openhouse syok syok . Ta ramai pun datang , yang datang just Buchee , Hani , Iman , Pisang , Yuyu , Torres and Ewan . Ada yang lain gak , but not under my friends laaa , heeeeee ;p . Ouhkayy , first aku cakap datang lepas solat Jumaat . So aku tunggu laaaa dari 2.30 p.m , tunggu punya tunggu , haram tadak sapa datang lagi , haih -.- Last last Hani datang gak dalam 4 camtuh , tudiaaa aihh . Time dia arrive dengan BMW hitam dia en , aku pikir "Aik , macam Mafia jaa , HAHA !" so snap snap arrival dia , ceyyy macam artis gak la en . So then salam salam semua , masuk rumah . Then dia jumpa parents salam salam , then g living hall sembang sembang . Pasal PMR pun ada , haha . Then dia tanya sapa lagi datang , aku macam , hmm sikit jaa . So dia start call orang suruh datang , macam WTF ? Haha , ada ja yang dia call tengah mandi , haha . So then Buchee call tanya jalan , explain explain and tunggu depan rumah . Tunggu depan rmah laa time niey lori sampah na kutip sampah en -.- . So aku degan Hani duk maki maki gak la pekerja tuhhh , haih . Yang pekerja tuh bley duk senyum cakap "Selamat Hari Raya" haih . Then about 5 minutes Buchee sampai . And yang niey datang dengan kereta besar apa ntah warna putih . Aku cakap dekat Hani "Wehh , niey Mafia baik punyaaaaa" , marah kawan . So Buchee turun ta macam artis , tapi macam kanak-kanak riang , HAHA ! Ouhkayy salam salam dia semua la en , dah dekat 10 bulan 13 hari ta jumpa dia kutt lepak semua tuh , wooo , IMY Babe =D . So takpa kitorang masok ajak Buchee salam parents aku . Time niey dia duk ikut aku macam budak kecik jaaa , haih . Duk pegang baju macam malu , haha . Then salam salam teruih g kitchen na makan , so hidang hidang semua . Then start na makan , papa aku datang cakap dia bawa masok kawan aku . Aku ada nampak kotak hadiah besar tapi ta nampak orangnya . Sekali nampak Iman yang bawa and ada Pisang and Yuyu sekali dekat belakang . And and , Iman dengan relaxnya dia bagi hadiah tuh dekat Buchee depan orang ramai , HAHA ! Kami pun ceyyy ceyy , hehe . So tkpalaa , kami pun start makan . Lepas makan Hani and Buchee tolong basuh pinggan dengan aku , thanks wehh :) . Then kitorang lepak dekat living hall , besalaaa diorang , bermanja-manja laa , haha . Aku dengan Hani pun bermanja-manja sesama kami , HAHA ! Then tetiba kawan papa aku datang , kami pun g la lepak dekat luar , tudiaaaa . Dengan ada CCTV pun depa duk bermanja-manja gak en -.- . Tkpaaa , conteng papan hijau laaa sembang sembang semua . Sekali mama Hani call cakap na amek dia dah , so tkpala . Parents dia dah datang , so bubye Hani . Then Iman , Pisang and Yuyu na kena g rumah Che Wan plak , so diorang pun g . Muka Buchee berubah , muahaha ! Then ajak Buchee masuk rumah balik . Then dia kata "Wehhh aku bau Spaghetti wehhh" Aku pun cakap "Aku taw kau lapar en , jum makan :D" . So kitorang g makan for the second time , heeeee (= . Makan makan sambil kemas kemas kitchen en . Then , Buchee ta makan mushroom , so aku la si tukang makannya -.- . And then mama aku cakap "Nahhhh desert" . Tuhhhh aku pun makan cepat cepat basuh pinggan semua g makan desert dengan Wawa and Buchee . And time niey lawak , mama marah sebab ta kemas bahagian depan . Then aku kata "Tudiaaaa , Masterchef jadi Hell's Kitchen" HAHA ! so kemas la en . then kitorang dah habes semua g depan tengok album buat photoshoot semua . Sekali g luar rumah buat photoshoot semua , haha . Time kitorang duk photoshoot , aku saja nyanyi "I , I love you like a love song baby and I keep hittin' repeat" then Buchee sambung "peat-peat-peat-peat-peat" HAHA ! Ambil gambar pun ada satu part mulut dia sebut peat , snap Wawa ambil , haha . Then dekat 8.00 p.m , mama Buchee sampai , soo tkpalaaa , bubbye Buchee . So itorang masuk rumah layan tetamu semua . Around 10 camtuh baru tetamu balik . Penat wehhh ! Then anta mcj dekat Buchee "Setelah 10 bulan 13 hari , akhirnya lepak gak kita en" . Then dia bley reply "Sebulan la bie , sepuluh bulan lama sangat tuh ;p" . Aku macam WTH ? So aku reply "Ani ani , niey aku la ! Nisa Batrisyia deyyy" Then dia still blur "Haaa , asal?" . Haih , aku pun rep "Yang kau g reply sebulan bie tuh pasaipa?" . Last last baru dia sedar , dia reply "Sorry sorry , ingat iman ;p" . Tudiaaaaa , haha . So tuh je laaa pasal openhouse :) . So bubye !


P/S : Punyaaa duk nyanyi lagu tuh , aku mimpi jadi kawan baik Selena Gomez . HAHA ! Bubye Demi ;p .

2 comments: