Tuesday, July 5, 2011

Sangat laa buhsan wehhh -.-

Hmmmm , buhsan gila at maktab niey . kerja aku just g skola , prep , makan , riadah , tido and doing the same damn activities all over again . macam robot pun ada duhh , haiyooo . dengan semalam blackout dari 3 pagi sampai 6.30 pagi , nahaiiii , adik adik floor aku hingaq na mampuih laaa , siap ada yang menjerit-jerit tengah pagi pagi buta en , bodooooo -.- . ada ka patut kata sebab blackout punya pasai , skola cuti , tak ka bodo en , haishh ! sekali aku geram , aku teruih bangun then amek phone , suluh torchlight dekat muka , then apa lagi , aku pun buat laaa senyum Chucky aku , tuhh teruih semua takut . last last aku cakap , diam , semua p tidoq blek ! , nahhh , senyap teruih . haih , sungguh ta matang en , haha ! tension aku . dah la skunk niey stai belaja ramai ramai , blaja sendiri laaa , tuhhh , susah gilaaa wehhh . kalau pandai tahap dewa takpa laa enn , niey aku haram duk maen ja . ketaq gila kut , lagi 90 hari g ja na PMR wehhh , shit ! takut gila laaa , tambah tambah PAI , haiyooo , aku dah la lemah gila PAI , ish ! budak ex-convent laa en , semua sama jaaa , kecuali yang skola agama la en , depa tuh tobat terer PAI . tara orang cm aku niey , ceitt , jangan harap laaa . hafazan and pafa tuh aku lepas pun sebab aku pulun sekali tuh jaa , ntah ntah lepas niey , hafazan tuh lupa paaa , hehe . Insyallah tak kutt , aku akan cuba tak lupa , stg lupa dosa , plak en , ayoyo O.0 . so skunk aku just duk study PAI and Sejarah gila gila laaa en , dua tuh ja yang aku bnyk ta cover , yang laen , bley laaa , heeeeeeeee (: . so , tuh je laaa setakat niey , heee . okayyy laaa , aku na g blek cube , tido jap then g riadah and sambung blek kehidupan Mau Relaks Saja Maaa (M.R.S.M) . so that's all , BUHBYE (=

No comments:

Post a Comment