Saturday, December 8, 2012

Ganu Kito :O

Seperti yang saya janji dengan post sebelum ini , saya akan post pasal saya balik kampung saya iaitu , Terengganu :D . Okay saya balik Terengganu on the 4th of December , hari Selasa lah kan :) . Okay otw pergi makan Burger King dalam kereta , hahaha . Pergi sana family saya just singgah dekat perhentian Banjaran Titiwangsa , banjaran tertinggi Malaysia *Haaaa Geografi tuh, hahaha* .

Banjaran Titiwangsa :D

Makan durian :D
And ada berhenti tepi jalan , makan buah durian , yumyum ^^ sedap bak hang ! Hahaha . Okay then terus pergi Terengganu , dekat Maghrib kitaorang sampai rumah Ayahlong . Hehehe , so malam tidur sebab penat :p . Second day bangun pagi siap siap pegi rumah Tok'ku , sembang-sembang dengan dia mehhh . Tadak apa sangat second day , jumpa Tok'ku jaaa :p . Third day ziarah semua , Ayahchik , Ayahsu , Ayahda , hehehe . Then petang pergi pantai :D .

Tudiaaa :D

Ze boysss , hahaha :)

Hikhok ^^
Last day pagi itu saya , abang and Papa pergi ziarah kubur arwah Tok'ki :) 

Al-fatihah kepada arwah Tok'ki :')
Then balik Sungai Petani terus . Kali ini balik tak buat apa sangat :/ . Okay toodles ! 

No comments:

Post a Comment