Thursday, November 29, 2012

Oh oh oh :')

Assalamualaikum ^^ . Hey guys , post ini pasal apa eh ? Haha , okay nak bagitahu , saya dah tengok Twilight : Breaking Dawn Part 2 :D . Sumpah best wehhh , hahaha . Pergilah tengok ;) . Okay saya pergi tengok hari Selasa harituh :) Dengan Irfan Husaini mehhh . Haha , okay dua-dua orang pergi lambat -.- Kami bertolak dari rumah pun dah 1pm something , movie pukul 2pm , pandai kann ? Hahaha , Irfan said siapa sampai dulu dia beli ticket , puih ! Saya cakap lahh tak gentleman langsung , hahaha ! Then dia cakap , eh nak beli tapi takut sampai lambat :p . Amboi mengada kan diaaa , hahaha . So yeah , saya sampai dulu , saya lah beli ticket , hahaha . Dah beli ticket kan , time tuh dah pukul 2pm -.- Irfan tak sampai lagi , haiyaaa . Mama dia stop dekat bank , goshhhh kan ? Dah pukul 2.10pm , Irfan kata takpeee , iklan tuh :p . Hahaha , ya lettew kannn , so tunggu dia lambat , sampai semua orang masuk dah , tinggal saya seorang dekat luar , damn -.- Pekerja yang jual popcorn tuh usha pelik jaaaa , aduhaiii nak cover pergi lah buat-buat beli , then counter nak masuk movie tuh pun dah tutup kejap , haiyaaaa . But then , dalam 2.30pm baru dia sampai , gosh finally kan D: ? Hahaha , so buli Irfan bawa popcorn :p . Counter pun dah buka balik , okay masukkkkk ! Haha , masuk tuh pun boleh lagi gaduh sebab tak tahu seat , gelap sangat kannn . Okay dah jumpa seat , okay duduk tengok movie . Aduhai , ter-miss intro dia , haiyaaa -.- Haha . Then saya khusyuk gilooo tengok movie tuh sampai lupa popcorn yang Irfan tolong pegang tuh , haha . Dia tanya nak popcorn ? And I was like , err kejap lagi . Hahaha , so movie habis , and popcorn still tak sentuh , hahaha buat rugi ja kan :3 . Okay lepas movie kitaorang pergi Secret Recipe , but nak pergi sana kan , kitaorang keliling satu VM dulu , sebab apa pun saya tak tahu , haha . Okay sampai Secret Recipe kitaorang order drinks sahaja , tak lapar , haha . Okay borak-borak pasal maktab , hahaha . Banyak yang kitaorang sama , orang anggap kitaorang muaalaf lah , photographer maktab lahh and moreeee :D . So then dah habis kitaorang pergi ronda VM , okay sangat lah bodoh sebab kitaorang ronda VM banyak kali , luar dalam semua floor lahh , orang semua pandang pelik , hahaha . Singgah at arcade kejap , main yang machine pick-up dolls tuh , okay Irfan sangat lah loser sebab dia tak reti nak dapatkan dolls tuh , boooo ! Hahaha . Then ronda lagi , tetiba mama Irfan cakap Irfan kena balik dengan cab sebab parents dia pergi Penang :p . Hahaha , kesian diaaaa , hoho :3 . So kitaorang as usual lahh , ronda macam tak betul jaaa . Haha . Then Papa cakap kejap lagi Papa datang ambil then nak singgah Tesco sebab nak beli sushi kejap , so saya dengan Irfan jalan pergi Tesco sebab dekat sana ada cab :) . Pergi Tesco pun kitaorang ronda dalam luar :p . Hahaha , okay then Papa sampai , Irfan jumpa Papa , borak-borak beli sushi semua , so then nak balik dah , Irfan pun balik dengan cab , haha . Okay that's all :) Toodlesssss ! 
Meet le hotstuff, Irfan Husaini :) *abaikan muka saya -,-*

No comments:

Post a Comment