Saturday, November 17, 2012

Janji Cheezy :D

OMG ! Lamanya saya tak update kan ? Bersawang bersepah habis blog saya , haiyaa >.< ! Hahaha , so hello peeps :) Firstly ,
Salam Maal Hijrah okay to all those Muslims :) And lets #PrayForGaza okay :') . 
Haaa , lari tajuk dah saya ni , tapi tak mengapa sebab lari pun untuk saudara dan saudari Islam saya kan (:  Okayyyy , apahal minah ni punya title Janji Cheezy kan ? Haaa , post ini pasal janji saya terhadap Hyperbola :D . Aikk , apa pulak Hyperbola ni -.- Hehe , okayokay . Hyperbola ini adalah bebudak perempuan Form1 kelas 1Yale , juniors saya lah :) Kenapa Hyperbola ? Sebab itu lah nama group nasyid diorang dan diorang sangat lah hyperactive sebab saya hasut mereka , hahaha . And and saya ni Naqibah diorang so saya yang ajar diorang untuk nasyid tuh :) . OMG ! Macam tak percaya kan Nisa Batrisyia yang mengajar nasyid D: ! Haha , don't be so shocked lahh , terasa diri dihina lah :/ . Hahaha , okayyy . Saya ada janji dengan diorang untuk belanja makan pizza kalau diorang menang or kalah nasyid tuh . So then , tahu tak ? Kami menang oh ! Hyperbola menang nasyid tuh , 1st untuk Form1 tapi number 4 untuk Form1 and Form2 , alaaaa kira okay la tuh dengan ada kubur setan segala bagai kan :3 . Oh yaaaa , diorang menyanyi lagu Taubat Maksiat , awesome kan ? Hahahahs . So now saya tak tahu saya stay MRSM Pendang ke tak :/ . Hmmm . Tapi kan , alasan Janji Cheezy ni macam bagus jaa untuk saya stay maktab kan :D ? Janji harus ditepati kannn ;) Hahahaha . Meh nak pujuk mama guna alasan Janji Cheezy nih :3 . Wish me luck !
P/S : Iloveyou Hyperbola :D 


Kami Hyperbola :D

No comments:

Post a Comment