Friday, January 20, 2012

Perasaan saya :)

Okayyy hello , haha . Well post ini pasal perasaan saya terhadap seseorang . Ermmm , seseorang ? Well , tadak someone special pun sebenarnyaa , hoho :P . Kayyy well , ada laaa suka someone ni , tapi macam dah tak suka dia . Ermmm , dia cakap dia suka saya , tapi macam tak jaaa -.- Well message dengan dia , mesti saya yang mulakan , and baru jaaa 2 , 3 , 4 message , dah tak reply , sakit hati kan :) ? . So then tengok dia mesra dengan 'kawan' dia la kan , so macam susah aa nak percaya :/ . Dah laaaa style tak layan saya pulak kan , haih -.- . Haih , geram gilooo aaaa , grrrrr >.< . Scandal maktab tuh ? Well , dah tadak apa apa dah dengan dia . Dia pun dah belagak aaaa sekarang , nak buat cena kan ? Biar ja la kan . Ermmm , semua yang saya suka semua pakat nak belagak , hareyyyy betoi aaaa -..- . Grrrr , tkbley nak buat apa aaaaa . Soooo , semoga anda semua bahagiaaaaa nahhh ;) . And lastly , saya tak suka sesiapa dah kott :P . Lalalalala , ada yang mau masuk line kaaaa ? HOHO :D