Thursday, January 5, 2012

Ohhhh , bosan :)

Hey yaaawwww , haihhh . Saya bosan aaa :/ Well , sekarang kawankawan sekolah kementerian sekolah dah , tuhhhh kawankawan kementerian , HAHA ! So ramai tak online aaa , malam malam jaaa online . Tuh pun jarang , sebab homework punya pasal aaa kan , haih -.- Saya selalu sibuk pergi sekolah buatbuat amek Hakim , padahal nak jumpa kawansssss , hihi . Hmmmm , semalam Skype dengan kawan sayaaa yang kenet tuhhh , hihi , Ismalisa Irdina tuh . Ohhh , rindu diaaa aaaa , dulu selalu main dengan dia sebab kami golongan pendek and tak matang >.< . Hihi , dia ni scandal saya jugaaaa ohhh :D . Haha , dia suka buatbuat macam lesss dekat saya , errr pelik kan , tapi mainmain ja aaaaa . So semalam Skype dengan dia , rasa macam awkward sikit . Kami buat gegeh gilaaa oh smlm . Tapi dia macam dah matang :/ Hmmm tak best aaaa , saya kan tak matang sangat :P . Hihi , Skype dengan dia sampai pukul 2 lebihhh , hoho . Dia tak ingat dia sekolah -.- Tudiaaa ennn , hihi . Tuh jaaa aaaa . Bye .

No comments:

Post a Comment