Tuesday, May 31, 2011

Kelas Tambahan :)

26 Mei 2011 - Khamis


Ouhkayy , ariniey aku ta bley blek lagi sebab aku kan dah Form 3 a.k.a Calon PMR 2011 en ;D , so ada kelas tambahan dehhh . hari niey kelas tambahan KH . kelas dya start malam . so petang aku tido jaaa . and adik angkat aku balik waktu malam , besa la dya kan orang Negeri Sembilan , so balik lewat malam laa . pukul 9:15 p.m cmtuh la bas dya gerak , so dya g dekat stesen pukul 8:45 p.m . ouhkayy , ariniey agak baik la en , clear block Maghrib c(: . ouhkay dalam 8:30 p.m tuh anta adik angkat tuh g foyer sebab Cikgu Yusri na amek dya and anta dya g stesen la en  . ouhkayyy , then dya dah naek keta g stesen en . yang malangnya aku , aku dtngglkn dkat foyer keseorangan and dah la dkat mktab aku tuh bnyk 'benda benda tuh' -.- . sebaek la time time niey orang dah na habis sembahyang Isyak en . ouhkayy lepastuh semua pakat g kelas , aku pun g je la en . Cikgu Ija bg kerja KH and on the same time dya gtaw markah KH utk Final Exam , ketaq wehh ! then cikgu sebut nama nama yang dapat A dulu , last last dya sebut gak nama aku , HAHA ! aku dapat 85 ja . so macam ternganga , sebab terkejut gila la wehh , KH kutt ! so takpa duk gelak gelak sebab terkejut and semua la , ttba Cikgu Yusri datang , dya ckap na jumpa aku , aku pun macam , what the N ? then dya bg aku air coke and super ring , dya cakap adik angkat aku kasi , ceyyy , mcm taw taw ja aku dahaga and lapaq , HAHA ! semua classmate pakat duk usha ja , haha . then sambung buat keja KH balik macam biasa . pukul 10:45 p.m tuh dah bley blek floor , so aku blek teruih tido sebab aku agak demam . 


27 Mei 2011 - Jumaat


ouhkayy , ariniey ta turun Subuh , haha . bangun pun agak lambat la . kelas start 8:00 a.m , 7:30 a.m baru na bangun , hehe . pagi niey kelas Science dekat DK , aduhh , satu batch la pulak en , haih -.- . so bangun tuh teruih g mandi , iron baju semua tuh , lastly siap pukul 7:55 a.m . ouhkayyy siap dah , apa lagi , teruih pecut g DK la , japg lambat kena marah depan satu batch , buat malu ja en . so sampai DK tepat tepat 8:00 a.m . tuh bukan na sikit kan tempat , tadak langsung , haiyooo . kena duk belah belah atas belakang belah LELAKI plak tuh , adehhh . duk je la en , daripada takda tempat langsung , so aku duk je la . then Cikgu Rujita bg keja Science tajuk Water and Solution Form 2 , nahh aiii , lupa dah , HAHA . so buat tengok buku rujukan je la en , heee . dapat ilmu gak . then kelas Science tadak paa sangat , cikgu ajar then dapat homework then rehat . lepas rehat kelas Maths . bestttttttt (: . ouhkayy aku g rehat dkat DS la en , duit tadak dah , pehhh . then lepas rehat teruih g kelas Maths dekat DK . kelas Maths kali niey kelas aku , Oxford 3 gabung dengan Harvard 3 . aduhh , Cikgu Shafiza p sebut markah Maths plak , sebaek la A en , 83 ja pun fuhhhh . kami belajar tajuk Trigonometry , fuhhh , agak best laa . Formula dya : 


SOH , CAH , TOA . mksud dya :


Sine tetha =    Opposite
                          Hypotenuse


Cosine tetha =    Adjacent
                               Hypotenuse


Tangent tetha = Opposite
                                  Adjacent


Ouhkay tuh serba sedikit pasal Maths . so belajar tuh je la . lepas habis tuh , bley blek cube , aku blek teruih tido , ngantuk gila kutt . nahhh , tido then terjaga pukul 3:05 p.m , padahal kelas pukul 3:00 p.m , nahhh mampuih dah . tuh bangun ta cuci muka , letak bedak ja , HAHA . then lari teruih , sampai sampai orang usha pelik ja , aduhhh , chering ! sebaek kelas macam kelas tadi , Oxford 3 and Harvard 3 ja . ceyyy , masuk masuk buat macam ta bersalah ouh , haha . ouhkayyy , then sambung belajar tajuk tadi . time niey , ttba ada lipas , aku pun mcm ish , geli laaa ! cikgu duk ajar , yang aku plak duk ta diam diam , hehe . sampai habis kelas duk ta diam diam ja aku . sebaek na habis kelas dah time tuh . so habis kelas aku teruih salam cikgu then balik , HAHA . balik floor teruih bincang dengan kawan kawan pasal na clear block Maghrib ke ta en , last last ta la wehhh ! Muahaha ! so kami pun ta clear block . then malam niey ada kelas BM pukul 9:00 p.m . so kami target na mandi pukul 8:00 p.m la en , heeeeeeeee . so , lepak la dengan kawan kawan . then , ttba , pada jam 7:55 p.m dalam keadaan floor yang tenang dan redup , floor 2nd Floor Mahsuri and Top Floor Mahsuri (floor Form 3) bergegar bagaikan gempa bumi di Japan . aku yang atas katil duk mcj pun bergegar , sampai pen aku bergegar jatuh dari katil . then aku baru na bangun p mandi , Iffah mai lari sambil jerit , " Form 3 , kelas PAI pukul 8:00 p.m!! " . aku pun teruih macam , What The N !? . tuh semua yang ta mandi pakat siap siap , pakai bedak semua , then teruih lari turun tangga , ttba depa cakap , dibatalkan , then malam niey kelas BM . aku geram gila then aku jerit " Serious shit la wehhh ! " . then aku teruih p mandi , in case kalau jadi gempa bumi version Form 3 lagi en -.- , haiyooo . lepas mandi aku siap siap , then teruih clear block untuk kelas BM dekat DK . tuh sampai sampai , mcm ta best jaa , teruih p duk atas belakang na tido , hehe . so waktu kelas BM tadak paa sangat , so aku pun tido dari awal sampai habis , hehe . bangun bangun depa dah baca doa untuk tutup majlis , HAHA . aku teruih bangun balik cube teruih then tido , seriously , malam niey memang demam teruk gila . 


28 Mei 2011 - Sabtu


Huaaaaarrghh , ariniey aku bangun agak awal laaa , ceitt . besa la , tengok la subjek paaa awal pagi niey , Maths . bangun bangun teruih p mandi ouhhh , ceyyyy . ouhkayyy , ariniey awal gak laaa , 7:55 a.m dah sampai DK dah , heeeeeee . so , cikgu ajar tajuk yang sama , Trigonometry gak en . so , belajar yang tuh then cikgu bagi homework , then rehat :) . aku g rehat dekat DS la en . makan pulut udang , perghhh , sedappp (: . lepas tuh kelas Geografi dekat DK gak . so lepas rehat teruih g DK la en , heeee . time Geografi cikgu gtaw markah Final Exam , aduhhh , dah la depan satu batch , chering ja -.- . mai tang aku cikgu cakap 75 = B+ , tuh lega la jugak en , fuhhhhhh . then cikgu denda sapa dapat C . so kami yang laen kena buat kerja cikgu bagi , heeee , tajuk Form 1 -.-  Haram ta igt , so buku rujukan juga laa eh , hehe . lepas tuh habis Geografi , wootwoot ! tadak homework , kena buat KKG -.- . so then aku teruih balik cube , tido , haha . then petang tuh kelas English plak , aduhhh , ngantuk and pening kepala la woi ! takpa , tido sampai 3:00 p.m , then 3:15 p.m siap siap g DK teruih , sampai sampai aku tido 15 minit . then 3:30 p.m start . time start tuh Teacher Sabrina tanya aku , " Eh Nisa , why do you look so weak ? " . haiyoo , aku pun jawab " Errr , I'm not feeling very well ;p " . Teacher Sabrina niey kalau dya tnya dalam English , maka jawapannya pun English la -.- . so , start tuh dapat kertas Final Exam la , fuhhh , dapat A , 83 ja punnn , haih . then bincang pasal soalan exam , then dapat homework , fuhh , sebaek homework pasal Rational Cloze ja pun , wootwoot , easy maaaaa (: . so then habis tuh aku pun balik floor , tido :) . and again ta clear block Maghrib . so aku mandi dalam 7:30 p.m cmtuh la sebab kelas PAI start 8:00 p.m , and kali niey memang betul betul pnya kelas yaaa , haih . lepas mandi tuh aku pun g kelas PAI , tuh , duk depan plak , semua dah amek sit sit atas belakang dah -.- . takpala aku duk depan and paling hujung , shit ! senang penceramah tuh na tnya -.- . then pukul 8:15 p.m baru teknik menjawab PAI start , habis pukul 11:15 p.m , aduhh . awal awal tuh ta ngantuk pun , dekat habis tuh baru aku ngantuk , sebaek dya ta tnya soalan dkat aku , HAHA ! dya ada gtaw teknik na jawab bahagian Jawi . dya cakap nnty PMR , paper akan di-print Rumi and Jawi , so kalau taktau perkataan Jawi tuh , pusing ja belah Jawi , hehe . then habis ! aku balik cube ta teruih tido , pack barang la wehhh ! haha , kemas kemas semua , dalam 1:30 a.m baru aku tido . tido dekat bilik Utility , tuh sejuk and tadak nyamuk , wootwoot ! 


28 Mei 2011 - Ahad


ariniey aku bangun awal gak laa , pukul 7:45 a.m ! HAHA , kelas pukul 8:00 a.m , tuh , teruih p mandi la wehh . aku siap siap , last last pukul 8:05 a.m , tuh pecut teruih la g DK , hehe . sebaek la Sejarah ja . sampai sampai Cikgu Shamsiah ta sampai lagi pun , lerrr , buat chering ja -.- . tapi asal lambat , tadak tempat . haaa , tuh la akibat lambat -.- . aku duk belakang sekali , then cikgu datang . dya bincang kertas soalan exam , then dya suruh siapa yang tiru dalam exam berdiri , tuh ! kebanyakannya kelas Cambridge 3 yang bangun , ish ish ish . tadak laa aku na hormat dekat ampa wehhh . then cikgu marah marah laa , then takpa , semua bley duduk balik . lepas tuh cikgu bagi homework , tajuk Form 1 semua -.- . then cikgu kuar , kami ta bley kuar , sebab PK HEA na jumpa batch kami . so , satu batch tunggu , then Cikgu Shahril a.k.a PK HEA datang , dya bg ucapan and nasihat ja pun . so lepas tuh dah habis kami kena g kelas kemas kemas , then bley balik ! tuh , aku balik , call parents aku , last last diorang datang 2:00 p.m , then aku teruih balik la wehh , wootwoot ! dah la balik pakai baju batch ta pakai baju batik pun , HAHA ! so that's all , BYEBYE !



No comments:

Post a Comment