Friday, December 23, 2011

Result :')

Heeeeeeeee , 22/12/2011 . Tuh tarikh dapat result PMR , hehe . So , alhamdulillah saya dapat 8A's :D . Okay , semalam bangun awal gilooooooooo , mandi pun awal setelah sekian lama >.< . Okay then siap siap semua , pukul 9.30 a.m baru nak kuar rumah , haha . Dah laaa maktab jauh nak mampuih -.- . So on the way tuh ramai duk mcj tanya result , aduhh sampai maktab pun tak lagi . Cubemate saya , Iffah , dia cakap kalau pukul 10.00 a.m tak sampai maktab lagi , just hantar mcj dekat KPM tuh , aku macam , noooooooooo nak tengok slip dulu :P . So then dalam pukul 10.30 a.m baru aku nak sampai maktab , lambat gila kan -.- Sampai sampai aku terus pergi itu foyerrr , hehe . Ramai gila orang -.- Semua pakai baju kurung pulok tuh , aku errr macam haram -.- . Hahaha , so takpaaaa . Sampai jaaa aku terus nak amek result , then result aku ada dekat Pakcik Nazri niey -.- dia suka panggil aku 'Che Putih' , sebab apa aku tataw . Okay takpa , dia kata aku hutang dengan SPBT , shit . So aku pergi la bayar RM34.25 tuhhh , sekali dengan RM10 dobi , hehe . Lupa pulok yang tuh . So dah settle semua , aku teruih pergi dekat Pakcik Nazri tuh , dia tanya angka giliran semua apa , then dah jumpa slip , dia suruh panggil Papa aku pulak , haih . Aku pun , terpekik "Papa ! Papa !" . Then Papa pun datang la kannn , Pakcik Nazri pun bagi slip dekat Papa , aku macam wtfakkkk , bagi la aku dulu -.- So then Papa Mama Abang and Pakcik Nazri duk kata "Apa teruk sangat niey ?!" Aku macam , noooooo , can't be ! Haha , gegeh giloooooo :P . Lastlast depa dok berlakon jaaa , so aku tengok , aik 8A ? WOW ! Haha , syok gilaaaaa . Teruih gelak sampai kuar air mata , aku pun tatau kenapa o.0 . So then jumpa kawan kawan semua , peluk peluk chit chat gelak gelak semua la kan . Kami seronok sebab semua bley jumpa lagi tahun depan , heee . Paling teruk pun 5A3B , tuh pun sorang jaaa , wootwoot ! Snap snap gambar then balik teruih . Perghhhhhhhhhhh , lega bak hang , haha . Kayyy thanks yang bagi support selama nieyyy and doakan saya :D Luvyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 

No comments:

Post a Comment