Tuesday, March 15, 2011

Haha , today agak AWESOME la wehh :)

Heee , ariniey bgn pukul 8.45 pagi ouhh , teheeee (: . sooo , saya bgn pagi teruih p mandi la en , kan na p library buat Kerja Kursus Sejarah , wow ! so saya siap dalam pukul 9 pagi , then aku buhsan so saya pun online la FB and Twitter semua tuh , then papa aku cakap pakngah saya na datang , diorang bertolak dari rumah tok aku pukul 9.30 , then saya pun postpone na p library pukul 10 pagi tukar ke 11 pagi , hehe . then takpala , kemas kemas rumah , 10.15 pagi pakngah sampai , wehoooooooo ! dya datang dgn makngah , luqman , maryam , kawthar and nasyrah , imran ta datang , besa la en , U kan susah na cuti , hehe . soo takpa , ajak depa masuk rumah la pa la , then ta sembang pun , haha , besa la , lama ta jumpa en ;p . so takpa , mama ajak depa makan , then baru teringat yang na kena p library , HAHA . soo mula mula na suruh papa anta , then papa sembang dgn depa smua en , soo lastly mama yang anta . mama anta sampai dekat library pukul 11 tepat , hehe . then mama bagi duit rm20 ja , haiyooo . takpa takpa , ada duit gak en dari takda . then time sampai tuh , Zul , Alif and Fadli dah sampai , depa p awal pagi , pukul 8 pagi cmtuh , wow ! Iffah and Anas otw , takpa tunggu depa dekat luar library . then terkalih dekat Mee Habeeb tuh , ternampak kawan lama saya , Badrulanas , haha . dya bawa rombongan SBP KuPa , haha . kami MRSM Pendang ada beberapa ja , heee . so p la tegur Badrul , then dya tnya ampa na buat apa niey ? aku ckap la na buat KKS benda jadah pa ntah , haha . then dya ckap ouh kami pun na buat gak :) . soo kami pun mcm ouhh , kami na search sikit dekat sini then na p MPSPK , na temu ramah pakcik mana ntah , hehe . soo then Iffah sampai sama time dgn Anas , kami pun teroih masuk library p beli benda MPSPK tuh , lepas tuh kami kuar , kami terjumpa Atiqah , Yus and Fatehah Izzati , budak MRSM Pendang la en , haram ta tegur kami pun , ish -.-' . mampuih p dekat depa laaa . soo then kami tadakpaaa dah na buat dekat library . saya pun kata laa , jum amek gamba as bukti kita buat kerja and melawat tempat kajian , heeee ;) . so kami pun snap la beberapa pics guna camera Fadli , hehe . lepas tuh kami pun p MPSPK , otw tuh kami duk buat lawak la amek gamba la , haha , best :) . ouhkayy , mula mula tuh kami p MPSPK yang dekat atas SP Plaza tuh , tengok tengok , yang tuh bukan dya , MPSPK yang sebenarnya bangunan kuning sebelah SP Plaza tuh , haih , buat penat ja -.-' . ouhkay whatever la en , kami pun na p la bangunan tuh , then Iffah cakap , Ain Syafiqah na mai sini , soo kami pun tunggu la Ain Syafiqah , hehe (: . then Ain Syafiqah sampai dgn kawan dya Nora , haaa depa niey rombongan SBP SMSAH . sooo then kami sembang sembang then gerak p MPSPK tuh , sampai sampai sana en , tuh , bukan na sikit ja org en , haih . padat gila bilik tuh , haha . so saya , Iffah , Ain and Nora tunggu dekat luar tuh , haha , time niey lawak . kami duk buat muka la , buat comey la , pebetul tudung la pa laa , haha . then Zul cakap , wehh mai la masuk , cop kertas pengetua tuh , ouh , okay whatever la en , kami pun masuk laaa . tuh masuk masuk en , saya gelak , sebab pintu tuh memang nampak jelas apa yang kami duk buat dekat luar , HAHA . soo takpa kami buat kerja semua selesai semua , kami pun cakap , masa utk ENJOY , ke CS jum ! , so kami pun paa g , gerak ke CS la , weeeeeeee (: . ouhkayyy , kami jalan la dari bangunan MPSPK tuh sampai ke CS , berapa meter kami jalan la ariniey en , patut la saya rasa kurus semacam , HAHA . so time na turun dari jejantas tuh , nampak Tasha and Neeta and sapa ntah , haha , diorang baru turun dari teksi , soo then teruih g tegur dya , Tasha ! hye , lama gila en ta jumpa , then dya pun macam , eh Nisa , hye , yaa , buatpa niey ? pastuh gtaw la dya yg tgah buat KKS , dya pun mcm ouhhh , kami niey mai pun sbb ada event pakdin buat . ouhh , takpala en , then kami berpisah sat , saya , Iffah , Ain and Nora p Cemara sat , kami p minum ja , hehe . sambil tuh Ain and Nora p photostat benda MPSPK tuh , depa kan takdan na p amek dekat library tadi , sooo depa photostat la en . takpa kami pun minum sembang sembang la en , then Tasha and Neeta datang , diorang mai makan , sooo ckap hye skali lagi then sembang sembang sikit . then kami nampak Zul , Alif , Fadli , Anas and AZEEM ! woooooooooo , lama gila babi ta jumpa dya , ceyyy , dya dah muka suci , haha . ouhkayy then kami p jalan jalan , Badrul call , dya tnya , wehh ada mana ? mai la jumpa aku . so kami pun teruih p dekat Badrul , dya dekat Space Zone , duk maen tenet . sampai sampai dya ckap , sat wehh , aku na perabih time aku , soo kami pun tunggu la dya duk maen Call Of Duty en , then Zul , Alif , Fadli , Azeem and Anas ckap jum maen bowling , so kami pun ouhkayy arh !  kami ajak la Badrul p maen dya ckap , segan la dgn budak budak MRSM , gegeh gila Badrul niey -.-' . takpa teruih tinggal Badrul , hehe , then p bowling , kami ta maen pun . yang maen Zul , Alif , Fadli and Azeem . saya , Iffah , Ain and Anas tengok ja depa maen . haaa , time niey best gak arh . mula mula turn Fadli , fuhhh dya maen bowling macam mengamuk dekat sapa jaaa , haha . then after dya Alif , OMG ! Mohd Alif Azril B. Arman , professional gila babeng kutt ! final score dya 100 , fuhh terbaek la bro , harap ja budak alim dekat maktab , mai maen bowling , niey tangan aku terangkat atas kening aku niey haaaa ;) . soo lepas dya turn Azeem plak , Azeem kadang kadang ouhkay , kadang kadang tak , soo takpala en . Zul plak , sama cam Azeem , tapi bola dya sentiasa swing , stylo hbes arh wehh , teheeee (: . then hbes maen , family Zul mai , kami sembang sembang sat dgn family dya , pastuh Anas and Fadli na kena balik dah , soo byebye guys (: . then Pokdin mai , woooo , lama gila ta jumpa dya niey juga , heee . then dya cakap , wehh , tadi aku jumpa abang ang dalam lift :) , aku cam , WTF ?! abang aku ada sini ka ? aku pun call abang aku , hello , abang ada mana ? abang saya pun , abang dekat wayang , saya pun ouhh , sat adik p jumpa , adik dekat bowling niey . then aku pun p jumpa dya , dya cakap dya na tengok Hikayat Merong Mahawangsa , saya pun , shit ta aci gila -.-! . then dya pun p tengok dgn kawan kawan MRSM Kepala Batas dya , Haidar and Naffis . so saya pun p dekat Pokdin , Iffah and Ain . kami p la jalan jalan , mula mula na jumpa Badrul , tapi tataw dya hilang mana ntah , haha . kami p lepak McD , then depa tiga orang na p mana ntah , takpa , saya pun p la event tuh . nahhhhh , saya jumpa ramai orang kut , ada Tasha , Neeta , Pakdin , Pisang , Iman , DJ Que , Hakim , Fina , Anis and Amin Agus, Omar , Adib , Akmal Hakim , and ramai lagi laaaaa . then saya suruh Akmal belanja ice cream , heeeeee dya belanja sundae cone ouhh , heeeeeee (: . thanks Akmal . then saya jalan jalan jumpa Pain and Wan kutt , then depa cakap , eh Nisa Batrisyia en , hye ! then macam pelik la , ta kenal pun ampa , then takpala , depa cakap , haaaaa , Ismalina Ismail ada dekat luar , heeee . then , ouh yeah Isma , soo g la kuar dgn Tasha jumpa Isma , then salam Isma la , hehe . sembang sembang dgn dya , tengok Pakdin , Pisang , Amin semua duk skate and maen BMX diorang la en . naharammm , panas gila kut dekat luar tuh -.- . so then Isma ajak g beli air mineral , soo saya pun teman la dya en , lepas p lepak luar balek , dya na kena balek dah sebenarnya , soo sembang sembang , pastuh Isma balek , haha , dya tertinggal air mineral dya dekat tepi jalan CS tuh kut , haha . btw , nice talking to you :) . sooo saya pun masuk balek then jumpa Iffah , Ain and Pokdin , amek gamba , teheee (: . pastuh jumpa Iman , dya minta jam , bagi je la en -.- , soooo duk dekat event tuh , tengok orang menari semua laa pa laaa . then cakap dekat abang saya , nnty hbes tengok wayang mai dekat bawah niey . soo aku pun tunggu la abang saya en , gila lapaq wehh . soo saya pun order la cheeseburger en , duit pun sikit en , soo saya pun order la apa yang mampu . makan makan semua , abang saya mai . aku pun , ouh ouhkay jum p jumpa depa semua , soo kami pun p la dekat area event tuh . then saya jumpa Bhai :) , abang saya salam Pisang , Bhai , Iman and semua la en . then saya jumpa Bandung , wow rambut dya laen , hehe . so takpa duk sembang sembang , papa saya call cakap na kena balik dah sebab dya na p KL dah , so kami pun balek laaa , heeee . So tuh je la yang jadi ariniey , conclusion dya memang saya penat gila na mampuih ariniey , tapi saya suka gila babi ariniey , one word AWESOME ! :) .

No comments:

Post a Comment