Friday, December 3, 2010

Gegehgirl :)

Ouhkayyy , post niey na crita psal Gegehgirl , haha , iaitu Puteri Zulaikha :D . dya niey junior saya masa SKCFB , skunk dya SMKCFB , heeeeeeeee (: . saya act baek dgn dya lama dahh , duk satu taman kutt , haaaaaaaa , haha . cuma saya just jarang tegur dya , yang saya tau ejek dya ja , hehe , sorii ikaaa . ouhkayyy , then saya g MRSM tataw jd paa dgn dya , haha , kojaq skit ta amek tau psal dya . then start like this year baru tego tego , hehe , tego jgak en -.-' ouhkayyy , then like hari rabu baru baru niey kutt , kami selsema . then my fb status was 'adehhhh , awat semua pakat selsema -.-' , then ikaaa like . start then kami sembang bla bla bla , then rapat jugak la en . dya siap bagi nama dkat saya , haha , Nisa Cherrypie , haha , then ada satu part dya ckap , ceyyy Nisa Batrisyia is in a relationship , saya ckap blek , haaa , taw ka spa ? teka laa . then dya teka orang yang btul , shit ! haha . then ikaa said , haaaa , mana hadiah ? . saya pun cm , haaaa , nnty i bg kinder bueno , haih . soooo , as i promised dya , i bought it and gave it to her todayy , haha , bapak lambat . saya kayuh basikal g rumah dya , dekat ja en . i called her and told her to wait for me in front of her house , then she was like , ouhkayyy . her house was like atas bukit wehh , sooo saya penat kutt kayuh g situ , ouhkayy whatever en . then jumpa dya , oi gegeh , nahhh , heeee . then dya ckap thanks laaa en , then sembang bla bla bla , ouhkayy time tuh panas gilaa , pukul 4 ptg en , soo saya cm , eh , ikaaa , i balik dlu , panas niey , satg hitam , heeee . then dya kata , ouhh , yaa , ouhkayy , esok datang laaa , heee . then i was like , errr , ouhkayy , mebi laa , haha , malu skit . then ikaa was like , lerr , datang laa , araaa ada esok , hehe , ouhkayy bye . then i pun , haaa , ouhkayy , bye . sooo thats it , then dya gtaw i kinder tuh cair , haaihh , gegeh en dya niey , haha ! sooo , esok mebi saya g kutt . haha . 



Puteri Zulaikha is Gegehgirl , heeeee (:

No comments:

Post a Comment